wtorek, 10 maja 2016

Początek wszystkiego...

Elo elo 320
Tym wieśniackim powitaniem zaczynam ten wpis. Bum szakalaka ja jestem Karolina dla przyjaciół Jessika, Jessi, żelek. Na blogu raczej będę się podpisywać "Jessi". Od razu mówię blog należy do Lisi, ale postanowiłam zrobić ten wpis powitalny, bo czemu nie?
To nie pierwszy blog na którym jestem obecna, a i tak pustka w głowie i nie wiem od czego zacząć ><
Może tak... Misie moje drogie pewnie chcecie wiedzieć co to za blog, o czym jest i co ja tu robię. Zacznijmy od początku (ten wstęp był chaotyczny jak ja)...
Całkiem nie dawno zrodziła się idea tego bloga z głów takich dwóch dziewczyn jakimi jesteśmy ja i Lisia. Zaczęło się od tego, że Lisia chciała na matmie pisać creepypastę, a ja miałam dać jej pomysł, więc powstało " to". Czyli opowiadanie, trochę kryminał, a poniekąd może to będzie horror,  pojawi się magia jak to u nas bywa. Mam nadzieje, że opowiadania przypadną wam do gustu. Jeszcze nie wiem czy opowiadań tu nie będzie więcej *^*
Ja raczej przedstawiać się nie muszę, a jak chcecie to poproście sobie Lisię. Hym hym hym... Coś jeszcze? A jeszcze więcej blogów i chyba zginę w tych internetach. Jak blog się spodoba miłe są komentarze i jak wszystko dobrze się rozkręci to może dodamy zakładki z informacjami o autorkach. Chcecie opis fabuły? W takim razie to może w następnym wpisie. Zanim pojawi się prolog może minąć trochę czasu, bo blog jest w fazie tworzenia.

Gifek od moderatorki *,*


Pytanie dnia: Jak taka przesłodzona dziewczynka chce pisać kryminały? Otóż nie wiem.

- Pozdrawiam
Jessi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz